Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Αφιερωμένο...


Σε σένα πολιτικάντη, που με καταδίκασες στην φτώχεια...
Σε σένα πολιτικάντη, που μου στέρησες τα όνειρα μου...
Σε σένα πολιτικάντη, που υπονόμευσες το μέλλον μου...
Σε σένα πολιτικάντη, που άφησες να μπούνε οι κλέφτες...
Σε σένα πολιτικάντη, που και ο ίδιος με κλέβεις...
Σε σένα πολιτικάντη, που φρόντισες να μείνω αμόρφωτος...
Σε σένα πολιτικάντη, που μου δίνεις εκπαίδευση σαν να είμαι σκύλος...
Σε σένα πολιτικάντη, που θα με κοροϊδέψεις άλλη μια φορά...
Σε σένα πολιτικάντη, που θα πλουτίσεις τους πλούσιους...
Σε σένα πολιτικάντη, που θα φτωχύνεις τους φτωχούς...
Η φωτογραφία αυτή, είναι αφιερωμένη σε σένα...
Το περιεχόμενο, δεν είναι τα λόγια σου, δεν είναι οι υποσχέσεις σου... Είσαι εσύ ο ίδιος...

Πηγή:http://otimeneyriazei.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
back to top