Δεν έχει ακόμη αποκτήσει όνομα ωστόσο διαθέτει εντυπωσιακά χαρακτηριστικά: μικρές διαστάσεις για εύκολο παρκάρισμα, ευελιξία στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη, ελάχιστη ενεργειακή κατανάλωση και αυτονομία για περίπου 150 χιλιόμετρα. Το πρότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα συναρμολογείται στο Βιοτεχνικό Πάρκο Πτολεμαϊδας έχει ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα: θα δώσει δουλειά σε πολλές μικρές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, οι οποίες θα κατασκευάζουν τα κομμάτια του. Εξειδικευμένες εταιρείες από την Αθήνα, τη Φλώρινα, τα Ιωάννινα, το Βόλο και άλλες περιοχές θα ενώσουν τις δυνάμεις τους και θα στέλνουν τα μέρη του οχήματος στο Βιοτεχνικό Πάρκο όπου θα γίνεται η συναρμολόγησή του. «Δεν μπορούμε εμείς να γίνουμε Νισάν ή Ρενό, γιατί κάτι τέτοιο θα προϋπόθετε πολύ υψηλό κατασκευαστικό κόστος. Από τη στιγμή όμως που υπάρχουν στη χώρα μας εταιρείες που κατασκευάζουν τα εξαρτήματα, μπορούν όλα αυτά να έρχονται εδώ και να συναρμολογούνται με σκοπό να δημιουργήσουμε αυτοκίνητα πόλης κατ' αρχήν για τις δημοτικές υπηρεσίες και στη συνέχεια και για το ευρύ κοινό» λέει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Διευθυντής του Βιοτεχνικού Πάρκου Πτολεμαϊδας και Ειδικός Σύμβουλος του δημάρχου, Κωνσταντίνος Νίκου. Ήδη, μετά από σχετική πρωτοβουλία του Δήμου Πτολεμαϊδας, ερευνητική ομάδα του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Λάρισας, υπό τον καθηγητή Γιώργο Μπλάνα, έχει εκπονήσει στρατηγική ανάλυση της δυνατότητας εισόδου μιας τέτοιας νέας εφαρμογής στον κλάδο της βιομηχανικής παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με τον κ. Μπλάνα, η επένδυση αυτή είναι εφικτή για την επόμενη τριετία, όσο ακόμη δεν θα έχει καλυφθεί το κενό που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο συγκεκριμένο κλάδο. Παράλληλα τα οφέλη θα είναι πολλά για την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας, την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας μας αλλά και το περιβάλλον. «Δεν μπορούμε άλλο να δεχτούμε το σκεπτικό «παίρνω το τζιπ για να πηγαίνω από το δημαρχείο στις δημοτικές υπηρεσίες» λέει ο κ. Νίκου και δίνει έμφαση στην οικονομία που θα κάνει κατ' αρχήν ο Δήμος χρησιμοποιώντας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις δημοτικές επιχειρήσεις και τους οργανισμούς του. Την ίδια στιγμή μιλά για τα μακροπρόθεσμα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου για την περιοχή της Πτολεμαϊδας: «Στο πλαίσιο της ανάγκης για την υλοποίηση δράσεων αειφόρου ανάπτυξης, αναζητήσαμε μια εναλλακτική πρόταση, μια ευκαιρία ώστε να προσελκύσουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία. Έτσι ανταποκρίθηκαν μέχρι στιγμής έξι επιχειρήσεις και συνεχίζουμε. Γύρω από αυτή την προσπάθεια θα δημιουργηθούν υποδομές επιχειρήσεων στο Βιοτεχνικό Πάρκο, θα προκύψει ένας πυρήνας ανάπτυξης που θα προωθεί την έρευνα, την καινοτομία και την τεχνολογική ανάπτυξη. Ένα τέτοιο μοντέλο μπορεί να είναι η πρόταση του Δήμου για το μέλλον μιας ενεργειακής περιοχής που αυτή τη στιγμή στηρίζεται αποκλειστικά στο λιγνίτη». Για την υλοποίηση του εγχειρήματος ο Δήμος θα διαθέσει ποσό 500.000 ευρώ για τα δύο πρώτα χρόνια, χρήματα που προέρχονται από τον τοπικό πόρο ανάπτυξης, το κονδύλιο που λαμβάνει η Πτολεμαϊδα ως ανταποδοτικό τέλος από τη ΔΕΗ. «Θέλουμε να συμβολίσουμε ότι ο τοπικός πόρος ανάπτυξης δεν γίνεται πλακάκια, κλείσιμο λακκουβών και πολιτιστικές εκδηλώσεις αλλά έργο ανάπτυξης για τη μεταλιγνιτική περίοδο», προσθέτει ο κ. Νίκου.
Πηγή: ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
γενίτσαροι οικολόγοι ΠΑΡΑΚΙΝΟΥΝ σε ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ
http://www.youtube.com/watch?v=rKgtWWCGQZ8 (10:10 mini movie)
Οι ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ αστροφυσικοί Λίβινγκστον, Πέν, Σβένσμαρκ, Κίρκμπι, Αμπντουσαμάτοφ, Λατίφ προβλέπουν παγκόσμια ψύξη με ή χωρίς ηφαιστειακούς χειμώνες.
Is the earth in a miniature Ice Age?
http://www.china.org.cn/video/2010-01/13/content_19227076.htm
Δημοσίευση σχολίου