Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Τα "οράματα" των Ελλήνων πολιτικών...


Κάποτε, τα οράματα των Ελλήνων πολιτικών, μπορούσαν να αποτυπωθούν επάνω και σε μια απλή εικόνα...
Μια εικόνα, που και οι ...χίλες λέξεις ακόμη, θα ήταν πολύ λίγες, ώστε να αποδώσουν πλήρως και σε όλη του την έκταση, το μεγαλείο ενός οράματος.
Σήμερα, η λέξη "όραμα", έχει εκλείψει από το λεξιλόγιο των Ελλήνων πολιτικών.
Αντ' αυτού τη θέση του πήρε η λέξη "όνειρο".
Κρυφή σκέψη, όλων των νυν, αλλά και υποψηφίων νεοελλήνων πολιτικών.
Με την ίδια κοιμούνται και με την ίδια ξυπνάνε.
"...Όνειρό μου, να μπω στην πολιτική..."
Χωρίς όμως οράματα, χωρίς προγράμματα, χωρίς ιδέες, χωρίς διάθεση προσφοράς στην κοινωνία, χωρίς σκέψη για το μέλλον των Ελλήνων, αφού έτσι κι' αλλιώς το δικό μου και των επτά γενεών που θα με διαδεχθούν, θα το έχω ήδη εξασφαλισμένο, μπαίνοντας στην πολιτική.
"...Όνειρό μου, να μπω στην πολιτική..."
Για να κλέψω, να πλουτίσω, να αποκτήσω βίλες και πισίνες, πανάκριβα αυτοκίνητα, και καταθέσεις ...ατελείωτες.
"...Όνειρό μου, να μπω στην πολιτική..."
Για να μπορέσω με την ασυλία μου να συκοφαντώ, να εξυβρίζω, να απειλώ, να εκδικούμαι, να εκβιάζω, να κοροϊδεύω και να ποδοπατώ τα όνειρα των ψηφοφόρων μου.
"...Όνειρό μου, να μπω στην πολιτική..."
Για να είμαι υπεράνω των Νόμων, υπεράνω θεσμών, υπεράνω ...
------------
Πόσο λυπάμαι και ντρέπομαι για λογαριασμό σας.

Πηγή:gianniotis

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς, συμφωνώ απόλυτα!
Και το κακό είναι ότι τέτοια όνειρα έχουν και οι νέοι πολιτικοί και πολιτευτές.
Τα οράματα μείναν για κάποιους "φευγάτους" και "περιθωριακούς" όπως τους αρέσει να αποκαλούν όσους τους είναι εμπόδιο.

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί κάνουν όνειρα, εμείς γιατί κάτι τέτοιους πολιτικούς και πολιτευτές ,δεν τους αφήνουμε, να μείνουν με το "όνειρο θερινής νυκτός"
Στο χέρι μας δεν είναι?

 
back to top