Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Ε τσα πρρρουυ...

Αποφάσισα στην επόμενη ζωή να γίνω πρόβατο. Θα είμαι μαζί με πολλά άλλα πρόβατα και θα τρώμε χορτάρι... όπου πηγαίνουν τα άλλα θα πηγαίνω και γω και θα κάνω μπεεεεεε.. Θα με εξουσιάζει ένα τσομπάνης , θα μου λέει "τσα πρου" και γω θα τον ακολουθώ... και όχι μόνο εγώ και όλα τα άλλα .Αυτός ο λόγος του ηγέτη βοσκού θα μου ακούγεται μαγικός , βέβαια εγώ θα έχω τον καλύτερο τσομπάνη γιατί θα λέει και "τσα πρου" και "πρρρρου" ξέρετε τι είναι ένας αρχηγός να ξέρει να μιλάει; Αχ τι ωραία που θα είναι να είμαι πρόβατο και να μασουλάω όλη μέρα και να έχω φυσικά το σωτήρα βοσκό , και όταν δεν τρώω θα κοιτάω στο υπερπέραν με μάτια έξυπνα προβατίσια... Βέβαια κάθε Πάσχα θα έχω το φόβο της σφαγής , δεν θα έχω ποτέ ασφάλεια , ούτε όμως και τα άλλα πρόβατα θα έχουν, ένα "τσα πρού" θα λέει ο ηγέτης μου και τσοουυπ να η σφαγή , αλλά ως πρόβατο που θα είμαι δε θα με ενδιαφέρει για τα άλλα αν εγώ την έχω γλιτώσει ... θα τρώω ήρεμα το χορταράκι μου και που και που θα κάνω και λίγο "μπεεεεεε"... Και ας τα άλλα να σφάζονται... τι με νοιάζει... Ο τσομπάνης ξέρει!! "Τσα πρρρου" Να σας πω την αλήθεια μετά τα παραπάνω γραφόμενα αναρωτιέμαι μήπως δεν χρειάζεται να πάω στην επόμενη ζωή για να γίνω πρόβατο! Μήπως τελικά δεν χρειάζεται κανείς μια άλλη ζωή για να προβατοποιηθεί... Σαν να μην έχουμε και μεγάλες διαφορές με τα προβατάκια... Με ένα "τσα πρου" Θεοποιούμε ηγέτες , με ένα "τσα πππρρρρρουυυ" μας σφάζουν ... και μεις τρώμε κουτοχορταρακι... 

Πηγή: http://brakatsoulas.blogspot.gr/2013/07/blog-post_11.html#sthash.ShWpqR1S.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
back to top