Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Ως πότε θα είναι η ζωή των εργαζόμενων στα χέρια της τύχης;;;


Σπάρτακος-Ανακοίνωση
Ακατάλληλος και πεπαλαιωμένος μηχανολογικός εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για κάθε είδους εργασία στους χώρους της ΔΕΗ, είχε σαν αποτέλεσμα για μία ακόμα φορά την πρόκληση εργατικού ατυχήματος χωρίς ευτυχώς να υπάρχουν σοβαροί τραυματισμοί. Η κατάσταση όμως του οχήματος (βυτίο πετρελαίου), που υπέστη το ατύχημα, αποδεικνύει ότι από θαύμα για μία ακόμα φορά δε θρηνήσαμε θύματα.
Τα ξημερώματα της Παρασκευής, όχημα unimog φορτωμένο με βυτίο πετρελαίου ντεραπάρισε στο Ορυχείο του Νοτίου Πεδίου, με αποτέλεσμα το βαρύ όχημα, να μετατραπεί σε μία μάζα σιδερικών, ενώ οι δύο επιβαίνοντες οχταμηνίτες εργαζόμενοι να γλιτώσουν τον τραυματισμό την τελευταία στιγμή.
Ο κώδωνας του κινδύνου κρούει συνεχώς, αλλά δυστυχώς τα ώτα των μη ακουόντων υπευθύνων δε νοούν να δεχθούν τα μηνύματα που στέλνουν οι εργαζόμενοι και που ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ παλεύει καθημερινά για να τα αναδείξει και να τα επιλύσει.
Επαναλαμβάνουμε ότι : την επόμενη φορά, ίσως η τύχη δε φανεί τόσο ευνοϊκή μαζί μας. Ας μη την προκαλούμε απροκάλυπτα. Η αντικατάσταση του μηχανολογικού εξοπλισμού δεν θα πρέπει να φαντάζει πολυτέλεια, αλλά υποχρέωση απέναντι στον κάθε ένα εργαζόμενο για να μπορεί, με ασφάλεια, να επιτελεί το πολύτιμο έργο του.
Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ απαιτεί, να επισπευσθεί και να ολοκληρωθεί επιτέλους η διαδικασία που έχει ξεκινήσει για την προμήθεια εννέα βυτίων πετρελαίου.
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Σωματείο Εργατοτεχνιτών & Εργαζομένων στην ΕΝέργεια – Σ.Ε.Ε.ΕΝ.- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Παρασκευή 29 Γενάρη 2010, ώρα 4:30 πμ.
Ανατροπή οχήματος μεταφοράς καυσίμων στο Νότιο Πεδίο.
Οδηγός και συνοδηγός (8μηνίτης και 2μηνίτης) τραυματίστηκαν και διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο, ευτυχώς είναι εκτός κινδύνου.
Η επαγγελματική φήμη, η αξιοπιστία, η τιμή και η υπόληψητων διευθυντικών στελεχών του ΟΝΠ και του ΛΚΔΜ …παρέμειναν και πάλι αλώβητες και απρόσβλητες.
Σήμερα τα χαράματα, στις 4:30 πμ, στον χώρο του Ορυχείου Νότιου Πεδίου της ΔΕΗ ΑΕ, ανατράπηκε όχημα μεταφοράς καυσίμων με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του οδηγού και συνοδηγού. Οδηγός και συνοδηγός του οχήματος ήταν 8μηνίτης και 2μηνίτης αντίστοιχα.
Το εν λόγω όχημα αποτελεί ιδιοκατασκευή της ΔΕΗ ΑΕ, δηλαδή μετατροπή οχήματος UNIMOG σε όχημα μεταφοράς καυσίμων με την προσθήκη βυτίου. Είναι αφελής όποιος ρωτήσει αν το συγκεκριμένο όχημα έχει άδεια, ADR, αν πέρασε ΚΤΕΟ, αν πληροί έστω και τις ελάχιστες ή στοιχειώδεις προδιαγραφές ασφάλειας για τους εργαζόμενους που το οδηγούν. Το όχημα αυτό, και πολλά άλλα, είναι «χάρος με άδεια κυκλοφορίας από την ΔΕΗ ΑΕ» και βγαίνει παγανιά καθημερινά στα στρατόπεδα εργασίας της ΔΕΗ ΑΕ. Ενίοτε δε θερίζει με το δρεπάνι του.
Έχουν τεράστιες ευθύνες τόσο η ΔΕΗ ΑΕ όσο και κυβερνήσεις του κεφαλαίου για τις άθλιες συνθήκες εργασίας που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στα ορυχεία της ΔΕΗ ΑΕ του Λ.Κ.Δ.Μ. Εκθέτουν καθημερινά σε κίνδυνο χιλιάδες εργαζόμενους στα ορυχεία, όταν επιτρέπουν να κυκλοφορούν ακατάλληλα οχήματα χωρίς τους ανάλογους ελέγχους Κ.Τ.Ε.Ο. κλπ σε ακατάλληλους δρόμους και οδηγούς με εξοντωτικά ωράρια (10-12 ώρες).
Η εμπειρία του ΣΕΕΕΝ λέει πως τέτοια φαινόμενα σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης, υψηλής ανεργίας, έντονου ανταγωνισμού και κυριαρχίας της «απελευθερωμένης αγοράς» θα εντείνονται, τις συνέπειες θα τις πληρώνουν οι εργαζόμενοι, ακόμα και με την ζωή τους. Τα θύματα της εργατικής τάξης στο βωμό του κέρδους των επιχειρήσεων στην βιομηχανία, στην οικοδομή, στα ναυπηγία και στα στρατόπεδα εργασίας της ΔΕΗ ΑΕ πρέπει να οδηγήσουν τους εργαζόμενους στα αναγκαία πολιτικά συμπεράσματα.
Το ΣΕΕΕΝ καλεί τους εργαζόμενους να προστατέψουν την ζωή τους, να βάλουν φρένο στην ασυδοσία του κεφαλαίου που αντιμετωπίζει τους εργάτες σαν αναλώσιμο υλικό, να οργανωθούν στο συνδικάτο τους, να συστρατευτούν με το ΠΑΜΕ και με την ενίσχυση του ταξικού πόλου να ανατρέψουν τους συσχετισμούς στα συνδικάτα και στην κοινωνία. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να αντιστραφεί η πορεία της συνεχούς χειροτέρευσης των συνθηκών εργασίας και διαβίωσης των εργαζόμενων και των λαϊκών στρωμάτων.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μια ερώτηση στον ΣΠΑΡΤΑΚΟ:

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ, αφού ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ απο

Τους ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ της 20ετίας,

ΤΩΡΑ είναι επιβαίνοντες οχταμηνίτες εργαζόμενοι,
την εποχή της "πέτρινης 20ετίας" τι ήταν???

ΜΗΠΩΣ "χειριστές" στις θέσεις "υπαλλήλων γραφείου" ????
"ηλεκτρολόγοι" να μοιράζουν γάλατα και να κάνουν καφέδες στους "ΕΡΓΟΔΗΓΟΥΣ" ????
παιδιά με πτυχία και προϋπηρεσία να δουλεύουν ως "σημειωτές" ???

ΡΩΤΗΣΤΕ τους ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ Νοτίου Πεδίου,
και ΣΤΕΛΕΧΗ του ΠΑΣΟΚ,
που διεκδικούσαν,
και θέσεις ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ και ΕΥΡΟΒΟΥΛΕΥΤΩΝ,
και ήθελαν να ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ στο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ και να ΣΩΣΟΥΝ την ΕΛΛΑΔΑ....

δεν περιμένω απάντηση και

ΤΩΡΑ δεν σας παρεξηγώ,

γιατί
ΠΕΡΙΗΓΗΘΗΚΑ (εκτός των ΑΛΛΩΝ) και
στην ιστοσελίδα http://www.spartakos-dei.gr/ και
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ
ότι ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ τηλεφώνου,
ΑΛΛΑ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ με "ΤΗΛΕΦΩΝΑ" δεν ΓΙΝΕΤΑΙ

ΙΔΟΥ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!!

ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΕ.

 
back to top