Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Εντός του επόμενου τριμήνου ξεκινούν οι εργασίες προσωρινής παράκαμψης της παλαιάς Εθνικής Οδού Κοζάνης – Πτολεμαίδας, προκειμένου να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η συνέχιση λειτουργίας του Ορυχείου Καρδιάς

Εντός του επόμενου τριμήνου ξεκινούν οι εργασίες προσωρινής παράκαμψης της παλαιάς Εθνικής Οδού Κοζάνης – Πτολεμαΐδας, προκειμένου να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η συνέχιση λειτουργίας του Ορυχείου Καρδιάς, στην περιοχή του Ν.Δ. Πεδίου.
Παράλληλα, με δεδομένο ότι έχει συν-αποφασισθεί, έως το έτος 2017, η προσωρινή παύση λειτουργίας της εμπορικής δραστηριότητας της γραμμής Κοζάνης – Πτολεμαΐδας, θα πρέπει να υλοποιηθούν τα δάπεδα και η κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στη νέα της θέση. Έχουν εγκριθεί ξεχωριστές Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, τόσο για τη νέα Σιδηροδρομική Γραμμή, όσο και για τη νέα θέση της παλαιάς Εθνικής Οδού. Το συνολικό μήκος των οδεύσεων που σχετίζονται με τη Σιδηροδρομική Γραμμή, τον Εθνικό και Εργοταξιακό δρόμο είναι περίπου 15 – με 16χλμ.

Πηγή: kozan.gr

3 σχόλια:

nikos είπε...

Μελέτη Ορυχείου υπάρχει ??Ποιος την εκπόνησε ??

nikos είπε...

Σήμερα η Απάντηση
1.Παπαγεωργιου Χρ.
2.Κλοβος Χρ.
λέτε να είναι αξιόπιστη
προσωπική μου γνώμη ΟΧΙ !!!
τώρα μεταφέρεται και την Ποντοκομη χιχχι

nikos είπε...

Η Μελέτη Παπαγεωργίου – Κολοβού (2010), που είναι και η τελευταία, δεν ισχύει λόγω σφαλμάτων στον υπολογισμό του λιγνίτη (και άλλοι έκαναν τα ίδια σφάλματα λόγω λαθών στις γεωτρήσεις).

 
back to top