Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Καλά δεν κάνω και κάθομαι στον καναπέ μου;;;


Σκεφτόμουν τα τεκταινόμενα στη χώρα μας, πόσα από αυτά με αφορούν… Στο χώρο της υγείας - περίθαλψης, αλίμονο αν κάποιος έχει χρόνια ή ανίατη ασθένεια και δεν έχει χρήματα. Θα γίνει πειραματόζωο των γεννόσημων φαρμάκων στην καλύτερη περίπτωση και αν είναι τυχερός, μπορεί να κληρώσει το όνομά του για ένα κρεβάτι στην εντατική, όταν χρειαστεί. Δόξα σοι ο Θεός όμως, δεν έχω αρρώστους στον στενό κύκλο μου -έχω κάνει και συμφωνία με τον Θεό να μην αρρωστήσει κανείς. Θα ιδιωτικοποιηθούν οι παροχές ύδρευσης, ευτυχώς δεν δουλεύω στην ΕΥΔΑΠ-ΕΥΑΘ ,κάπου θα βρω χρήματα να πληρώνω το νερό με αύξηση γύρω στα 150%-300%. Τι με νοιάζει εμένα αν θα απολυθεί κόσμος στο δημόσιο δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Άσε που δεν κατάφερα ποτέ να μπω. Μήπως να πάω τώρα, που θα πάρουν με 350-400€ και ανασφάλιστο; Ας τους απολύσουν!!! Εγώ σε μαγαζί δουλεύω, θα τους χάσουμε από πελάτες και θα χάσω και εγώ την δουλειά μου; ΜΠΑ! Και άλλες μειώσεις, πλην του δημοσίου και στον Ιδιωτικό τομέα από 15 Μαΐου, δε βαριέσαι δουλειά να υπάρχει «μάζευε κι ας είν’ και ρόγες» . Μειώσεις στην Παιδεία, θα κλείσουν σχολεία; Ό,τι ήταν να μάθω το έμαθα, ευτυχώς παιδιά δεν έχω, δεν με αφορά ούτε αυτό. Δεν βρίσκω το λόγο, που θα πρέπει να ενωθούμε και να σταματήσει το «εγώ» και να γίνουμε «εμείς». Θα πει κάποιος αυτό βολεύει τους κυβερνώντες. Ε, ΚΑΙ; Ο Σαμαράς το είπε, έρχεται η ανάπτυξη, ως γνωστόν ο λόγος του ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ. Επειδή όμως στεναχωριέμαι για τους γύρω μου και σιχάθηκα τους πολιτικούς σιγά μην πάω να ψηφίσω, να τους δώσω και αξία. Ποιός ο λόγος. 2.966.580 ψηφοφόροι αποφάσισαν για όλους μας, ας έχουν αυτοί τύψεις, εγώ έχω καθαρή την συνείδηση μου. Έχω άδικο πιστεύετε; ΓΙΑΤΙ; ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ ΔΙΑΤΥΠΩΝΩ.

Πηγή: http://ipalliloiidax.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
back to top