Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Γεια σου Υγεία…Με λένε Κατάθλιψη...


«Γεια σου Υγεία, είμαι η κατάθλιψη. Μπορεί να μην έχουμε συναντηθεί στο παρελθόν. Είμαι βέβαιη όμως ότι κάποιοι από τους φίλους σου με ξέρουν καλά. Αλλά μην ανησυχείς, αν δεν έχουμε συναντηθεί, σε κάποιο σημείο μπορούμε να βρεθούμε. Θα ήθελα να γνωρίσω καινούργιους ανθρώπους-μου αρέσει να συμβαδίζω με αυτά που έχω μεγαλώσει, για να με γνωρίζουν καλά με την πάροδο του χρόνου. Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα τα οποία με κάνουν πιο ευτυχισμένο από το να φέρω ένα μαύρο σύννεφο πάνω από τη ζωή σου. Στην πραγματικότητα, αν εργαστώ πολύ σκληρά πάνω σε αυτό, μπορώ να σε κάνω να μην θέλεις να σηκωθείς από το κρεβάτι, να χάσεις την δουλειά σου, ή ακόμη και να σε κάνω να σκεφτείς να δώσεις τέρμα στην ζωή σου. Έχω πολλή δύναμη πάνω σου, και μου αρέσει αυτό.” “Είμαι εδώ για να σε κάνω δυστυχισμένη. Και όσο πιο άθλια γίνεσαι, τόσο πιο ευτυχισμένη και ικανοποιημένη θα είμαι. Μπορώ να εξαφανίσω το ηθικό σου, τα κίνητρα, την ευτυχία και την ελπίδα, και όταν μπορέσω να το πετύχω, εγώ θα κάθομαι πίσω σου και θα χαμογελώ. Μου αρέσει ιδιαίτερα όταν δεν μου κάνουν επίθεση. Κάνει τη δουλειά μου πολύ ευκολότερη. Μπορώ να σε ελέγξω πλήρως με πολύ λίγη προσπάθεια. Το καλύτερο μέρος: είμαι αόρατη. Έτσι, μπορεί και να μην γνωρίζεις ακόμα με τι έχεις να κάνεις. Μερικές φορές χρειάζεται οι άνθρωποι να μείνουν στο κρεβάτι για μερικές ημέρες, ή να μην θέλουν να μαγειρέψουν, ή να κάνουν ντους, ή να εργαστούν για μια εβδομάδα πριν αντιληφθούν ότι είμαι ήδη εκεί. Μερικοί άνθρωποι ασχολούνται μαζί μου για χρόνια πριν συνειδητοποιήσουν ότι είμαι στη ζωή τους, ελέγχοντας τους από καιρό σε καιρό. Εν κατακλείδι, Υγεία, σε “έχω στο χέρι”!
Με εκτίμηση, η Κατάθλιψη»

ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

«Γεια σου Κατάθλιψη, είμαι η Υγεία. Επέτρεψε μου να ξεκινήσω λέγοντάς σου ότι, σε αντίθεση με ό, τι μπορεί να πιστεύεις, δεν είσαι ανίκητη (ούτε αόρατη, έχω δει την ασχήμια σου)! Σε έχω νικήσει στο παρελθόν και είμαι έτοιμη να το ξανακάνω. Σίγουρα, όταν σε γνώρισα για πρώτη φορά, δεν είχα καταλάβει πώς να σε αντιμετωπίσω. Μπήκες στο κεφάλι μου και με έκανες να δω τον κόσμο από μια εντελώς διαφορετική, στρεβλή προοπτική. Αρχικά νόμιζα ότι ήσουν ανίκητη και μου πήρε πολύ χρόνο για να παραδεχτώ στον εαυτό μου ότι θα μπορούσα να σε νικήσω. Έβρισκα πάντα μια δικαιολογία για το αν έπρεπε να ασχοληθώ μαζί σου. Στην πραγματικότητα, θύμωνα με τους ανθρώπους που προσπαθούσαν να με πείσουν ότι μπορώ να σε νικήσω. Ξέρω ότι υπάρχει ακόμα η απειλή κι έχω παρατηρήσει ότι με επισκέπτεσαι κάποιες στιγμές. Γι’αυτό κι εγώ θα συνεχίσω να μιλάω στον θεραπευτή μου. Ναι, σε πήρα πολύ σοβαρά, γιατί κατάλαβα ότι μπορείς να βλάψεις εμένα και τη ζωή μου αν δεν το κάνω. Καταλαβαίνω ότι είσαι εκεί για κάποιον λόγο και ότι η παρουσία σου στη ζωή μου έχει μια ιστορία, έστω και αν δεν μου αρέσει. Ελπίζω όμως να μην σε ξαναδώ κατάθλιψη, γιατί εγώ είμαι πιο έξυπνη από εσένα τώρα. Είμαι έτοιμη για σένα, αν έρθεις γυρεύοντας για μπελάδες». 
Με εκτίμηση η Υγεία»

Πηγή:  http://www.doctorschannel.gr - Αυτό το άρθρο γράφτηκε από την Ψυχολόγο Υγείας Σοφία Εφραιμίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
back to top